بهت نیاز دارم

وبلاگی برای تمام عاشقا اول از همه عشق خودم سعید

بجای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن

به جای سیله اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شادم کن

به جای اون متن های تسلیت که فردا برایم می نویسی امروز با یک پیغام کوچک خوشحالم کن

من امروز به تو نیاز دارم نه فردا

توبه کردم که اگر بوسه دهی توبه کنم

که دگر بار از اینگونه خطاها نکنم

چون که برداشته شد لبت از روی لبم

توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم

r846_gif_big_1254.gif

میگن اگه میخوای تو عشقت
شکست نخوری
فقط یکی رو دوست داشته باش
و بهش بگو تو رو بیشتر از خودم
دوست دارم!و همیشه دلتنگ او باش

 

 

عشق یعنی
حرفامون تمومی نداشته باشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 1 تير 1392برچسب:,ساعت18:6توسط ...... | |